Chì arnesi di bicicletta duverebbe piglià cun mè quandu esce per un passaghju?

Installa una vittura da zero, indipendentemente da u prezzu, chì marca di arnesi sò utilizati;prima stallà una vittura sicondu i mo abitudini, una bicicletta di velocità meccanicamente variabile, familiarizata cù i mo abitudini di u funziunamentu, Fighjate à quale arnesi avete bisognu à aduprà.
I principianti ordinariu venenu à stabilisce l'hex, cumprà una leva di pneumatici è un pneumaticu di scorta, è dopu una pompa cù un manometru di pressione, una buttiglia d'oliu di catena hè abbastanza, è ùn avete micca bisognu di più strumenti.Ci sò arnesi boni per e biciclette, ma ci sò ancu caru, è ci sò centinaie o millaie di arnesi veramente boni.Ancu s'ellu hè u stilu più prezzu in questa categuria truvata in tuttu l'Internet, hè un pezzu di junk chì si romperà dopu unu o dui usu.Sti arnesi ùn ponu esse pigliati senza un inseme cumpletu di 500. Una bona tavola di sintonizazione hè più di 2 000.Una chjave di torque set hè 1500, è una chjave di linea Shimano hè 350. In un ambiente di buttrega non-car, allora un strumentu cumpletu hè cumplettamente inutile.
L'accidenti più cumuni in a vittura sò in realtà dui: raggi rotti, o pneumatici flat.E probabilità di sti dui tipi di accidenti sò assai bassu.In generale, se i raggi sò rotti, tendenu à truvà u magazinu di vittura più vicinu per a rimpiazzamentu, invece di andà in casa è fà per mè stessu.Se u pneumaticu sguassate, aghju avutu solu duie volte à l'annu;una volta perchè ùn era micca familiarizatu cù e biciclette di strada è ùn aghju micca pump up per un bellu pezzu, cusì a pressione di l'aria era troppu bassu, è hà sbulicatu, è l'altra volta aghju sbulicatu à frammenti di vetru.Bassa probabilità di scoppiu.
In quantu à l'esagonu internu, ùn cumprà mai un portable, perchè u portable pò esse più di quattru volte più caru cà quellu chì ùn hè micca portable!È a qualità hè assai povera, hè assai faciule per fà sfilà a vite di a socket esagonale!
Allora s'è vo vulete cavalcà è riparà a vittura sè stessu cù l'equipaggiu, l'arnesi sopra ponu esse omessi o aghjuntu secondu u vostru scopu di cavallu.Assumimu prima un scenariu: 2 ghjorni, in 200 chilometri, senza veiculi di logistica è cumpagnie, una persona chì sbanda sola.U primu hè u cilindru d'aria.U supportu di u cilindru di l'aria pò esse fissatu sottu à a gabbia di a buttiglia d'acqua senza occupà u spaziu di a carrozzeria è di u saccu di a vittura.Di solitu ci sò sacchetti nantu à u spinu di a robba di ciclismu, è l'inseme di strumenti di riparazione di pneumatici messi nantu à questu hè ghjustu, cumprese duie leve di pneumatici, dece pezzi di patch di pneumatici di gomma è un pezzu di carta vetrata.Dui più pneumatici di ricambio, dopu avè sguassatu u cartone, stringhje tuttu l'aria da sè stessu, pudete cumpressà u voluminu un pocu più chjucu.
A gamma di prudutti principali di a nostra cumpagnia include tutti i tipi di strumenti di mantenimentu di mountain bike, cum'è u tipu di trianguluChiave Allen, , , spazzola per pulizia a catena, etc. Benvenuti à cunsultà è cumprà!
bicicletta


Tempu di post: 31-oct-2022