Sei preoccupazioni chjave quandu sceglite i pedali di mountain bike.

In a mountain bike, i pedali piani ùn sò micca paragunabili à i pedali di serratura in quantu à l'efficienza di pedale, ma sò ancu amati da parechji cavalieri perchè furniscenu una piattaforma di pedale stabile mentre sò relativamente sensibili è faciule d'utilizà.I pedali flat sò ancu necessarii per quelli chì ùn si sentenu micca cunfortu cù chjusi.Cum'è unu di i trè punti di cuntattu principali, a scelta di pedali hè assai impurtante.

Allora, chì avete bisognu di fucalizza quandu sceglite i pedali di mountain bike?

I pedane originali in tutta a bicicletta sò generalmente relativamente chjuchi.A dimensione di i pedali influenza direttamente l'area di cuntattu di u pede.Circa 100 mm hè a taglia ghjusta per un pedale.I pedali larghi aiutanu ancu u cavaliere à cambià u so pesu di u corpu più sensibule è si sentenu più còmode nantu à i so pedi, per pudè adattà à i diversi terreni in a muntagna è esse più stabile durante a corsa.

Per un bellu pezzu, a maiò parte di i pedali cunsumati da i pruduttori sò stati uniformi è ùn anu micca pigliatu in contu e diverse dimensioni di i scarpi di i cavalieri è l'accordu raghjone di i pedali.Per adattà megliu à a dimensione di i cavalieri, alcune marche di pedali anu introduttu pedali di grandezza in l'ultimi anni.

I pedali sò stati sviluppati annantu à l'anni, aghjunghjendu più moda à a funziunalità originale.Ci sò parechje forme di pedali diffirenti - ponti in forma di X, "pedali di farfalla", disinni simplificati, strisce ondulate è cusì.

U culore di a pittura hè ancu u centru di a personalità di u ghjocu di pedale, u pedale di u mercatu attuale, pittura di coccia ordinaria, pittura spray, galvanica, anodizazione è altri prucessi diffirenti, pedale di prezzu bassu utilizendu pittura di cottura, pittura spray è altre modu tecnicamente maturu low cost. culurite, in muntagna cavalcata inevitabbilmente bump, cù un longu tempu vi mustrarà u fenomenu di pittura fora di u culore, micca bella.Pedali di prezzu altu, invece, utilizanu l'anodizazione, l'electroplating è altri prucessi di costu più altu per rende più attraenti è menu prubabile di perde u culore.

Cum'è i cumpunenti principali di una bicicletta, i pedali sò ancu ligeri.Certi pedali sò d'alta qualità è assai grippi, ma u pesu hè cusì reale chì trascinanu i pedi durante u viaghju è ponu esse solu abbandunati.Per riduce u pesu di i pedali, tutte e marche maiò utilizanu pedali scheletrati.Assi d'aluminiu, magnesiu è titaniu sò usati per riduce u pesu di i pedali.

A participazione di spikes anti-slip migliurà assai l'aderenza di i pedali piani, è cù u mudellu ghjustu di i scarpi piani, pudete muzzicà i vostri pedi fermamente senza preoccupassi di slipping on hills liscia o di caccià i vostri pedi quandu saltendu l'ostaculi.

I picchi longhi, puntati sò più aderenti è muzzicanu fermamente in a sola, mentre chì i picchi smussati è brevi furniscenu un bon effettu anti-slip quandu i viti sò ben sparsi.I viti blunt ponu ancu riduce u dannu à u vitellu si u pede hè eliminatu accidentalmente.


Tempu di Postu: Dec-10-2021