Tausia ma le fa'amamāina o filifili uila - fa'amama faigofie ma lelei

Aisea e matua'i va'ava'ai ai faiga e lua o le fa'amama ma le lubrication?
E matua faigofie lava: o le lubricating suauʻu ata o le filifili, lea i le tasi itu e mautinoa ai le sologa lelei o le filifili, ma i le isi itu e mitiia le palapala o loʻo pipii i le suauʻu lubricating film ma mau.O se filifili lubricated e mautinoa lava o se filifili ga'o.O lona uiga e osofa'ia fo'i e tagata fa'amama lelei uma le ata lubricating o le filifili, fa'amavaeina pe fa'afefeteina le suauu filifili.
Fa'apea: A mae'a ona fa'aoga le fa'amama i luga o le filifili, e fa'anatinati le fa'aogaina o se ata lubricating fou mulimuli ane (e ala i le ga'o fou/su'u/wax)!
O le faʻamamaina o luga e mafai i taimi uma ma o se filifiliga poto.Ae fa'alagolago pe o lo'o e osofa'ia le suau'u suau'u o lo'o iai pe na'o le na'o le aveeseina o le palapala.
Ae e le masani ona tusia e le au gaosi oloa e mafai ona faʻamama ma lubricated a latou oloa i le taimi e tasi?Pe le sa'o lea mea?
O nisi o suauu e iai mea e fa'amama ai.Ona o fete'ena'iga, o mea 'ele'ele e "pa'u'ese" i le gaioiga.I le talitonuga, e mafai ma sa'o, ae o nisi sui e tumau pea le mama mo se taimi umi nai lo isi.Ae ui i lea, e leai se mea e fai i le tausiga lelei ma le faʻamamaina o le filifili.
E sili atu le tausia soo o le filifili ma fai sina suauu i taimi uma nai lo le tele o le suauu mai lea taimi i lea taimi - e sili atu nai lo se mea mama.
Fa'amama lau filifili uila i se ie,pulumu filifili or pulumu palasitikafaʻapitoa faʻapitoa mo lenei faʻamoemoe - faʻaaogaina se tagata tomai faapitoameafaigaluega faamama filifili uilao le a le faʻaumatia le filifili lubricating ata tifaga.O le mea lea, o le filifili e umi atu le ola tautua.
Afai e te fa'aogaina se fa'amama (so'o se mea e fa'amavae ai ga'o, e pei o le vai fufulu, WD40, po'o se fa'amama filifili fa'apitoa), o le filifili e na'o le pu'upu'u lava lona ola.O le fa'amamāina o le toe fo'i lea pe a elea le filifili pe malo fo'i so'oga.Taumafai e malamalama i ai o se auala mulimuli.

_S7A9901


Taimi meli: Iuni-27-2022