Manutenzione è riparazione di bicicletta - spazzola di catena

Attualmente, ci sò più è più persone in bicicletta.Ogni volta chì vedenu un cavalieri chì passanu, anu sempre un sensu di gioia.U ciclismu pò aghjunghje divertimentu à a vita urbana occupata.Ùn pò micca solu esercitassi, ricuperà u corpu è a mente, ma ancu cunnosce più cavalieri mentre cavalcate, è portanu a felicità di u ciclismu à a nostra vita.Tuttavia, assai cavalieri ùn anu micca assai cunniscenze di mantenimentu di a bicicletta, è qualchì volta hè ancu un prublema spinosa.
Amparate un pocu di cunniscenze nantu à u mantenimentu è u mantenimentu di a bicicletta, è sparteraghju ancu cun voi u pocu di sperienza chì aghju accumulatu.
Cuminciamu cù a catena.Pensu chì a catena hè a parte più facilmente purtata è macchiata in u ciclistu, è hè ancu a parte più intricata è problematica per i cavalieri, almenu per mè.
A catena hè cumplettamente esposta durante u prucessu di cavallu, è cavalcà in diversi ambienti serà direttamente affettatu da l'ambiente.Sè a catena ùn hè micca bè mantinutu, ùn affetta micca solu a vita di a catena, crankset è derailleur, ma ancu affettanu a cavalcata per via di a catena ùn hè micca abbastanza liscia.sensazione di a linea.Dunque, u mantenimentu di a catena hè estremamente criticu in u mantenimentu di ogni ghjornu.
Per u mantenimentu di a catena, assai depende di l'ambiente è e cundizioni chì site in cavallu.Equitazione in cundizioni umidi è fangosi richiede più mantenimentu chè seccu è asfaltatu.Introducemu u tempu di mantenimentu è l'usu currettu di a catena di bicicletta.
Tempu di mantenimentu di a catena:
1. Reduced shifting performance durante l'equitazione.
2. Ci hè troppu polvera o sludge nantu à a catena.
3. U rumore hè generatu quandu u sistema di trasmissione hè in esecuzione.
4. Ci hè un sonu di chjappà quandu pedale perchè a catena hè secca.
5. Postu per un bellu pezzu dopu a chiuvuta.
6. Quandu si guida nantu à e strade generale, u mantenimentu hè necessariu almenu ogni duie simane o ogni 200 chilometri.
7. Quandu guidà nantu à e cundizioni off-road, deve esse pulita è mantinuta almenu una volta ogni 100 chilometri.Ancu l'equitazione in cundizioni più dure richiede pulizia è mantenimentu ogni volta chì viaghjate.

Metudu di pulizia cunsigliatu:

U mo suggerimentu hè di ùn immergerà direttamente a catena in l'acidu forte è i pulitori alkalini forti cum'è diesel, benzina, kerosene, WD-40 è degreaser, perchè u cuscinettu di l'anellu internu di a catena hè injectatu cù oliu d'alta viscosità (cunnisciutu cum'è burro). , Nome inglese: grassu), una volta hè lavatu, farà l'anellu internu seccu, ùn importa micca quantu oliu di catena di viscosità hè aghjuntu dopu, ùn ci hè nunda di fà.

_S7A9901
Acqua saponata calda, disinfettante per e mani, aduprate un prufessiunalespazzola per pulizia a catena, è spazzola direttamente cù l'acqua, l'effettu di pulizia ùn hè micca assai bonu, è deve esse seccu dopu a pulitura, altrimenti si arrugginirà.
Pulitori speciali di catenesò generalmente prudutti impurtati, cù un bonu effettu di pulizia è un bonu effettu lubrificante.I negozi di vitture prufessiunali li vendenu, ma u prezzu hè relativamente caru, è Taobao li vende ancu.Quelli chì anu megliu fundamenti ecunomichi ponu cunsiderà.
U polu di metallu, truvate un cuntinuu più grande, pigliate una cucchiara di questu è lavate cù acqua fogera, sguassate a catena è mette in l'acqua per pulizziari cù una spazzola di catena.
Vantaghji: Puderà facilmente pulisce l'oliu nantu à a catena, è in generale ùn pulisce micca u burro in l'anellu internu, ùn hè micca irritante, è ùn ferite micca e mani.Questa cosa hè spessu usata da i maestri chì facenu un travagliu meccanicu per lavà e mani., a sicurità hè assai forte.I magazzini di hardware più grande ponu cumprà (Chint in generale li vende), è un pacchettu di kilogrammi hè di circa deci yuan, è u prezzu hè affordabbli.
Disadvantages: Siccomu l'ausiliare hè l'acqua, a catena deve esse secca o secca dopu a pulizia, chì dura assai tempu.
Utilizendu aspazzola per a catena di biciclettaper pulisce a catena hè u mo metudu di pulizia di solitu.In modu persunale, mi sentu chì l'effettu hè megliu.U cunsigliu à tutti i piloti.Per i cavalieri chì anu bisognu di caccià a catena spessu per a pulizia, hè cunsigliatu di installà una fibbia magica per risparmià tempu è sforzu.


Tempu di Postu: Feb-17-2022